2019. október 29., kedd

Vakáció Magyarországon - Fehér Klára - Jelenlegi ára: 420 Ft

Vakáció Magyarországon - Fehér Klára
Bevallom, ? sejtelmem sem volt róla, micsoda veszedelmekre vállalkozom, amikor hozzáláttam ehhez a hazai útikönyvhöz. Önök biztosan elképzelték már, mennyi izgalmas kaland, lélegzetelállító veszély vár arra, aki útikönvet ír az Északi-sarkról vagy a dzsungelekről. Valóban: az útikönyvírás hősi kaland. De semmi sem sodorhatja olyan veszélyekbe az útleírás szerzőjét, mint egy hazai utazás. Kiszámítottam, ha minden kívánságnak tisztességgel eleget kívánnék tenni, a könyv megírásához 47 000 nevezetességet kellene felkeresnem, 60 000 emberrel kellene beszélnem, és buszon, vonaton, biciklin, csónakon 52 000 kilométert kellene megtennem. Ehhez mintegy 80 évre volna szükségem.
A másik nagy veszedelme a hazai útikönyvírásnak, hogy senki sem próféta? Akármit írok, mindenki jobban tudja, mindenki többet tud róla, mindenki szakértő, csak én nem. Pedig én tisztességgel elmentem azokra a helyekre, amelyekről írtam, megnéztem a múzeumokat, elolvastam a történelemkönyveket. De én nem tudományos könyvet írtam, nem azt, hogy mi van, hanem hogy mit láttam. Mindezt azért hoztam Kedves Olvasóim szíves tudomására, hogy előre kijelentsem: igazuk van, ha úgy érzik, hogy e könyvből sok minden kimaradt, aminek Önök szerint benne kellett volna lennie.
Egyetlenegyet viszont szívből remélek: a könyv elolvasása után valamennyien felkerekednek, és örömmel felfedező útra indulnak hazánk gyönyörű tájain.
Sorozatcím:: Világjárók 100
Kiadó: Gondolat
Kiadás éve: 1980
Kiadás helye: Budapest
Kiadás: Második kiadás
Nyomda: Pécsi Szikra Nyomda
Nyomtatott példányszám: __label. quantity
ISBN: 9632805852
Kötés típusa:: fűzött kemény papír
Terjedelem: 477 oldal
Nyelv: magyar
Méret: __edition. size. text
Súly: 0. 70kg
Állapot: Közepes
Megjegyzés: Tábláin nagyobb szakadásokkal a gerincénél.
Internetes könyváruházon keresztül fogjuk a kosárba rakott tételével kiszolgálni. Mivel a Vatera felületén csak szállítási módot tud kiválasztani, de konkrét helyszínt nem tud megjelölni, ezért szükséges, hogy pontosítsuk ezt.  Ezért körülbelül 20 perccel a rendelés leadását követően kapni fog egy e-mait tőlünk, amely tartalmaz egy linket.  Ha erre a linkre kattint, beállíthatja a szállítás pontos módját, helyszínét, illetve a fizetési módot. Ha nem találja a levelet, kérjük, nézze meg a SPAM mappájában is.  Ha sehol nem találja, kérjük lépjen kapcsolatba az eladóval! Vásárlás után, kérjük, hogy bármilyen probléma esetén az e-mailben küldött címen vagy telefonon lépjen velünk kapcsolatba! Átvételi módok: Ingyenes, személyes átvételi lehetőség:  Ajka,  Baja, Békéscsaba,  Budapest IV. kerület, V. kerület, Debrecen, Eger, Gyöngyös, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Miskolc, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Pécs, Szarvas, Szeged, Szekszárd, Székesfehérvár, Szentes, Szolnok, Tatabánya, Veszprém, ZalaegerszegHázhozszállítás GLS futárszolgálattal:  Feladandó könyvek értéke - Szállítási díj0-3. 990 Ft - 1 050 Ft4. 000-7. 999 Ft - 850 Ft8. 000 Ft felett - ingyenesÁtvétel PickPackPont-ban: Feladandó könyvek értéke - Szállítási díj0-3. 990 Ft - 950 Ft4. 000-7. 999 Ft - 650 Ft8. 000 Ft felett - ingyenesFizetés: - Készpénzben átvételkor (kivéve a vidéki átvételi pontokon)- PayPal a rendelés véglegesítéskor- OTP online fizetés a rendelés véglegesítéskor- Banki átutalás a rendelés véglegesítése után
[(**80523306**)]

Jelenlegi ára: 420 Ft
Az aukció vége: 2019-11-18 15:54 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Beliebte Posts